Diensten

Call Center.

Femm Energie heeft al een aantal trouwe klanten binnen de energiesector, en wil zich verder bekwamen in het toespitsen van diensten op deze bedrijven.

Sinds de liberalisering van de energiemarkt, kunnen consumenten vrij hun elektriciteit- en gasleverancier kiezen. Het gevolg? Vrije concurrentie. Energiebedrijven dienen niet alleen aan werving te doen, maar ook aan retentie want het is heel eenvoudig om van leverancier te veranderen.

De concurrentiestrijd binnen de verschillende spelers op de energiemarkt is bikkelhard, de nood om zich te gaan differentiëren en zo een trouw klantenbestand te kunnen opbouwen groot. En wat met de eindklant? Deze raakt amper nog wijs uit het immense aanbod van vaste prijzen, variabele prijzen, groene energie, etc…

Wie.

Ben jij die salestopper die nooit opgeeft en ga jij door waar andere stoppen? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Want jouw doorzettingsvermogen is voor ons veel belangrijker dan ervaring.

Wat.

Jij fungeert voor klanten als energievergelijker en voorziet hen van onafhankelijk advies. Jij doet ze een aanbod dat het beste bij hen past. Wanneer dit leidt tot de verkoop van een energiecontract, ontvang jij de winst!

Hoe.

Je gaat aan de slag op commissiebasis. Wij delen de marges op een eerlijke manier met onze verkopers. Zo verdienen onze verkopers gemiddeld € 5.000 per maand en komen ze elke dag met genoeg motivatie naar werk!

Onze aanpak is bewezen effectief
Voor je project onderzoeken we de branche om te kijken waar de kansen liggen en analyseren wij de specifieke behoeftes van potentiële klanten en hoe we deze kunnen vervullen.
 
Ons ervaren team van telemarketing specialisten zetten hiermee een campagne op waarbij de resultaten live worden gemonitord waarmee we de campagne kunnen bijstellen voor het meest optimale resultaat. 

Heb je een vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.